Onder impuls van het onlangs aangekondigde industriële langetermijnproject 'Lead the Future' wil Orange Belgium zijn marktaandeel in België versterken door de eerste plaats op het podium in te nemen. Door de commerciële krachten te bundelen met VOO, zal de telecomoperator steunen op de vaardigheden en expertise van beide bedrijven om leiderschap te nemen op 2 belangrijke assen.
Orange Belgium heeft een lange traditie gevestigd in klantgerichtheid en stelt de behoeften van de klant centraal in al zijn activiteiten. Dankzij uitzonderlijke service en op maat gemaakte oplossingen, heeft de telecomoperator duurzame relaties met zijn klanten opgebouwd en hun vertrouwen en loyaliteit verdiend. Deze klantgerichte aanpak is een belangrijke pijler van het succes van Orange Belgium geweest en blijft de drijvende kracht achter zijn voortdurende verbeterings- en innovatie-inspanningen om aan de behoeften van de klant te voldoen of deze te overtreffen. Orange Belgium past zijn diensten en producten voortdurend aan om tegemoet te komen aan de veranderende eisen van de digitale wereld, door innovatieve oplossingen en gepersonaliseerde ervaringen aan te bieden die klanten in staat stellen om verbonden, vermaakt en geïnformeerd te blijven in een steeds evoluerend technologisch landschap.
Leider in aanbod
Door gebruik te maken van hun respectieve sterke punten en de complementariteit van hun merken, willen Orange Belgium en VOO de 'leider in aanbod’ zijn, die zowel de premiumsegmenten als de toegangs- en digitale segmenten bedient. Bouwstenen zijn de toegang tot zeer rijke tv-content, de uitbreiding van een vast multi-gigabitnetwerk en een getrouwheidsprogramma dat zo goed mogelijk beantwoordt aan de verwachtingen van de klanten.
Televisie
Breedband
Na het succes van het innovatieve en 100% digitale merk, zullen klanten van hey! zich kunnen abonneren op een 'internet only'-aanbieding (september 2023). Gebruikers zullen genieten van 150 Mbps download en tot 8,5 (Voo) /15 (Telenet) Mbps uploadsnelheden voor een onbeperkt datavolume. In de aanloop naar de lanceringsdatum begint hey! nu met het rekruteren van testgebruikers. Vanaf midden juni zal elke testgebruiker gecontacteerd worden om de installatie bij hem thuis op te zetten, waarna hij 6 maanden gratis internet bij hem thuis zal genieten.
Leider in uitmuntende klantenervaring
In alle interacties met hun klanten geven Orange Belgium en VOO absolute prioriteit aan het creëren van een moment van de waarheid, een ervaring die een positieve, onderscheidende en gepersonaliseerde emotie creëert. Van klantenservice tot fysieke winkels, via telesales of digitale kanalen. Een goed voorbeeld van deze VIP-klantenservice is de lancering van 'My Comfort Service'. Voor een maandelijks bedrag van € 10 kunnen klanten een expert op bezoek krijgen die een volledige diagnose maakt van hun connectiviteitsbehoeften, waarbij een optimale kwaliteit WiFi-service in het hele huis wordt gegarandeerd dankzij de installatie van een WiFi booster(s) en een ononderbroken 24/7 internetdienst dankzij een 4G back-up oplossing. Deze premium service omvat ook kortere wachttijden voor nieuwe installaties of herstellingsinterventies, een gratis technische interventie/jaar en gratis upgrades van modem, tv-decoders en WiFi-boosters op aanvraag.
Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange Belgium, zegt: "Door de krachten te bundelen met VOO, bevindt Orange Belgium zich in een unieke positie om zich op lange termijn te engageren tegenover zijn stakeholders en waarde te creëren voor zijn klanten, zijn werknemers, zijn aandeelhouders en de maatschappij. Aan de basis van ons engagement ligt een diepe waardering voor uitmuntende klantenervaring. We begrijpen dat in de onderling verbonden wereld van vandaag het aanbieden van het beste breedband-, mobiele en tv-aanbod verder gaat dan connectiviteit alleen. Het gaat om het creëren van een ervaring die het leven van onze gewaardeerde klanten verrukt, krachtiger maakt en verrijkt. Met niet aflatende toewijding streven we ernaar om naadloze connecties te creëren en een convergent aanbod op maat voor iedereen te leveren."