25/04/23 15:22

Corporate nieuws

Het digitale en innovatieve b-merk hey! van Orange Belgium verlengt zijn partnerschap met Royale Union Saint-Gilloise

Terug naar nieuws index

Sinds augustus 2022 is het b-merk hey! van Orange Belgium een trotse sponsor van voetbalclub Royale Union Saint-Gilloise (USG). Beide partners zijn verheugd aan te kondigen dat ze deze sponsoring verlengen tot juni 2024, op basis van hun sterke erkenning van gedeelde waarden. Als onderdeel van de hernieuwde samenwerking zullen het Orange Belgium Fonds en de Union Foundation ook nauw samenwerken ten voordele van sociaal kwetsbare kinderen en in projecten met een sociale en ecologische impact.

Dream big and work hard

Sinds zijn lancering in 2021 heeft hey! een trouwe schare digitaal vaardige klanten opgebouwd door een 100% digitaal merk te zijn dat is gebaseerd op generositeit, een lage milieu-impact en een sterk, evolutief engagement ten opzichte van zijn klanten, en door grote datavolumes aan te bieden voor een slimme prijs. Net als hey!, staat Royale Union Saint-Gilloise bekend als een challenger, die zich focust op zijn fundamentele sterktes en voortbouwt op menselijke waarden. Als rasechte Brusselse voetbalclub zet Union maatschappelijk relevante projecten op in de hoofdstad, meer bepaald in Sint-Gillis en Vorst. De Union Foundation wil met haar acties, projecten en activiteiten een blijvende impact uitoefenen op het welbevinden en welzijn van haar deelnemers en daarnaast ondersteuning op maat bieden aan maatschappelijke organisaties. Als actor in de telecommunicatiesector, vervullen Orange Belgium en hey! een essentiële rol om iedereen toegang te geven tot de mogelijkheden die nieuwe technologieën bieden en om van digitalisering een factor te maken die gelijke kansen bevordert. Het Orange Belgium Fonds promoot daarom solidariteit en verantwoordelijkheid en heeft tot doel concrete hulp te bieden aan verenigingen op het terrein die actief zijn op het gebied van digitale inclusie, in het bijzonder voor kansarme jongeren en vrouwen. Onder het motto ‘dream big and work hard’ bundelen beide fondsen nu hun krachten om zich te richten op de emancipatie, maatschappelijke ontwikkeling en ontplooiing van hun doelgroepen.

Isabelle Vanden Eede, Chief Brand, Communication & CSR van Orange Belgium: “We zijn erg verheugd om ons verhaal met de Union-familie voort te zetten. We identificeren ons volledig met de positie van de club als challenger, zijn waarden van integriteit en nederigheid, evenals zijn gemeenschapsgevoel. Of simpeler gezegd: wij zijn fan! USG heeft letterlijk een revolutie teweeggebracht in het Belgisch voetbal, met een fantastisch Europees seizoen dat hen tot in de kwartfinales van de Europa League bracht. Door ons Orange Belgium Fonds nu actief te betrekken bij de waardevolle projecten van de Union Foundation, zullen we ervoor zorgen dat Royale Union Saint-Gilloise zowel op als naast het voetbalveld kan scoren.”

Philippe Bormans, CEO van Union Saint-Gilloise, voegt toe: “We zijn verheugd om ons geweldige avontuur met Orange Belgium en hun merk hey! voort te zetten. Deze samenwerking is zowel op als naast het veld een groot succes, en beide partijen maken een prioriteit van sociale en CSR-projecten, terwijl we onze fans exclusieve aanbiedingen bieden. Ik ben er zeker van dat deze verlenging van grote betekenis is voor al onze stakeholders.”

Meer dan branding

hey! richt zich tot mensen die houden van efficiëntie en die de voorkeur geven aan de eenvoud van een digitale ervaring. Het merk biedt veel data voor een scherpe prijs (na het eerste jaar kan het mobiele datavolume van klanten verdubbelen tot 80 GB), gecombineerd met een vlotte, digitale ervaring. What you see is what you get.

Voor hey! gaat sponsoring verder dan alleen branding: voor elk gescoord doelpunt van Union Saint-Gilloise ontvangen klanten van hey! een voordeel. Bovendien kan elke supporter van Union Saint-Gilloise profiteren van voordelen wanneer hij of zij lid wordt van de hey!-community. Alle details zijn beschikbaar op https://www.heytelecom.be/nl/union-saint-gilloise.