21/12/11 15:00

Commercieel nieuws

Mobistar-klanten beheren nu zelf hun mobiele rekening via het mobiel portaal m.mobistar.be!

Terug naar nieuws index

Op elk ogenblik de status van het verbruik van zijn mobiel forfait raadplegen en zelf mobiele dataopties activeren, kan vanaf nu op het portaal m.mobistar.be, in één klik en zonder login. Het volstaat om op het icoon ‘account’ van het portaal te klikken.

De klant krijgt in één klik toegang tot de uiterst gebruiksvriendelijke en gepersonaliseerde functionaliteit ‘selfcare’ op het mobiel portaal. In zijn eigen account vindt de klant een overzicht van zijn type abonnement en de geldigheid ervan en kan hij nieuwe databundels(*) activeren indien hij dit wenst. De activatie van mobiele dataopties kan onmiddellijk via de mobiele telefoon in slechts 3 clicks en is een primeur in België.

Daarnaast krijgen Mobistar-klanten via de functionaliteit ‘selfcare’ een overzicht van het verbruik van het aantal minuten of sms’en en het aantal verbruikte MB binnen en buiten het actieve tariefplan én de datum van de volgende factuur. De status in waarde van het verbruik is gelinkt aan de simkaart in het mobiele toestel en wordt bijna in real time weergegeven.

In België is deze dienst gratis voor alle Mobistar-klanten; in het buitenland is deze dienst betalend aan de geldende roaming tarieven van het land waar de klant zich bevindt.

Mobistar innoveert continu om beter aan de behoeften van zijn klanten te beantwoorden en hun gebruikscomfort te verhogen. Dankzij deze dienst krijgt de klant op elke ogenblik het volledige overzicht van zijn mobiele telecommunicatieverbruik en kan hij zijn budget beter onder controle houden.

(*) Mobile Mail and Surf, Travel Data Daily, Blackberry Internet & Prepaid Edition, Roaming Internet, Unlimited Social Network Option.