07/05/13 00:00

Corporate nieuws

Mobistar past zijn oude abonnementen aan de voorwaarden van de “dier”-tariefplannen aan

Terug naar nieuws index

Sinds de lancering van de “dier” abonnementen door Mobistar in april 2012 hebben honderdduizenden gebruikers al op zo’n abonnement ingetekend. Mobistar vergeet uiteraard ook zijn klanten niet die nog altijd een ouder abonnement gebruiken. Om er zeker van te zijn dat al die trouwe klanten gebruik maken van het voordeligste tarief heeft Mobistar beslist een veertigtal oude tariefplannen te schrappen en die klanten naar een nieuw en voordeliger “dier”-tariefplan te migreren. Alle betrokken klanten worden persoonlijk op de hoogte gebracht. De annulering van de oude tariefplannen zal in elk geval gunstig zijn voor de klanten, maar ook voor Mobistar – zowel op het vlak van IT-kosten of de opleiding van verkopers en agenten van de klantendienst. 

 

In de ambitie om bestaande klanten op dezelfde manier te behandelen als nieuwe klanten heeft Mobistar ook beslist om de voorwaarden van de oude abonnementen My10, My15, My25 en My45 op hetzelfde niveau te brengen als de overeenkomstige “dier”-abonnementen. Daardoor worden de inbegrepen minuten, sms’jes en MB's verhoogd. Ook in dit geval werden alle betrokken klanten persoonlijk op de hoogte gebracht.

 

De bedoeling van Mobistar is om ervoor te zorgen dat geen enkele klant door die wijzigingen in een minder voordelige situatie terechtkomt. Als er toch klanten zijn die ondanks alles denken dat hun nieuwe tariefplan niet past bij hun behoeften, kunnen ze contact opnemen met Mobistar. Ze kunnen dan gebruik maken van de dienst “Personal Check Up”, een gratis dienst die Mobistar in november 2012 gelanceerd heeft om er zeker van te zijn dat al zijn klanten op het tariefplan zitten dat het best bij hun profiel past.