09/05/18 10:11

Commercieel nieuws

Orange Belgium schenkt al zijn residentiële klanten 2 GB mobiele data extra om zijn tweede verjaardag op de Belgische markt te vieren

Terug naar nieuws index
Deze 9 mei is het precies twee jaar geleden zijn dat het merk Orange naar België kwam. Om dat te vieren krijgen alle residentiële klanten van Orange Belgium gratis 2 GB mobiele data extra, als onderdeel van het getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Om zijn klanten te bedanken voor hun trouw schenkt Orange al zijn residentiële postpaidklanten en alle klanten met een prepaid- of ZEN-aanbieding 2 GB mobiele data. Tussen 10 en 31 mei worden alle Orange-klanten geleidelijk geïnformeerd. Dit cadeau wordt hen aangeboden in het kader van het getrouwheidsprogramma Orange Thank You, dat verleden jaar al zijn residentiële klanten beloonde met 1 GB mobiele data om zijn eerste verjaardag te vieren. Klanten die hun 2 GB willen krijgen, moeten het geschenk accepteren in de app My Orange of in de Klantenzone op www.orange.be/verrassing. Cristina Zanchi, Chief Consumer Officer: "Via Orange Thank You bedanken we onze klanten regelmatig voor hun trouw door ze te verrassen met cadeaus en gepersonaliseerde ervaringen. De 2 GB mobiele data voor onze tweede verjaardag past bij hun behoeften en laat ze genieten van de superieure kwaliteit van het Orange-netwerk. Het afgelopen jaar claimden meer dan 1 miljoen klanten een cadeau van Orange Thank You: van gratis mobiele data, bioscooptickets, koekjes, pralines, muziek en schoonheidsproducten tot zelfs geconnecteerde objecten en mobiele applicaties. Sinds de lancering van het filmvoordeel schonken we onze klanten ruim 340.000 tickets, met een piek van 10.000 tickets voor valentijn vorig jaar. Maar we bieden ze ook de mogelijkheid om het cadeau aan een goed doel te schenken. Ruim 30.000 klanten lieten vorig jaar hun hart spreken en kozen voor deze optie." De invoering van het merk Orange in België twee jaar geleden In mei 2016 werd het merk Orange in België gelanceerd om het bedrijf te steunen in zijn convergentiestrategie en de lancering van zijn combinatie van mobiele telefonie + internet + tv, nu gekend onder de naam Love. Twee jaar later heeft Orange al meer dan 120.000 Love-klanten: het bewijs dat het merk verkoopt en dat de gekozen koers de juiste was. Dit jaar speelt Orange Belgium de rol van bold challenger. Zo wil het de telecommarkt door mekaar schudden en de klanten versteld doen staan met disruptieve aanbiedingen waarmee ze altijd en overal verbonden kunnen blijven, zonder zorgen. Een eerste bewijs daarvan was de lancering van het onbeperkte tariefplan Arend met een onbeperkt mobiel internet, bellen en sms'en. Kort daarop lanceerde Orange ook Love Unlimited, met onbeperkt internet en premium-tv boven op alle voordelen van Arend. Orange zal zijn disruptieve mobiele aanbiedingen blijven versterken, door meer diensten en nog betere content aan te bieden en de getrouwheid te versterken. Het ultieme doel is om een uitstekende klantenervaring uit te breiden naar alle leden binnen een gezin.