14/12/22 09:01

Corporate nieuws

Orange Belgium upgradet substantieel al zijn mobiele datavolumes en zet zijn gesegmenteerde strategie voort om zijn Orange-aanbod te verrijken en ultracompetitief te blijven met hey!

Terug naar nieuws index

 

Als operator van de volgende generatie belooft Orange Belgium de behoeften van zijn klanten te volgen en daarop te anticiperen. Het zal daarom de datalimiet van al zijn mobiele Go-abonnementen minstens verdubbelen, met datavolumes tot 300 GB. Alle residentiële klanten zullen profiteren van deze extra overvloed aan data. De voortdurende verbetering van het aanbod van Orange Belgium naar de Europese normen op het gebied van dataovervloed zal ertoe leiden dat het merk Orange meer premium wordt en steeds aantrekkelijker voor gezinnen. Zo genieten mobiele klanten die vast internet en/of tv toevoegen (en dus convergent worden) of extra mobiele abonnementen toevoegen (en dus multikaart worden) een extra korting tot 14 euro per abonnement.

Om echter ook de impact van de snel stijgende kosten omwille van de economische context op te vangen en zijn (netwerk)investeringen voort te zetten, zal Orange Belgium verschillende prijzen aanpassen. De wijzigingen gaan in vanaf 15 januari 2023.

Orange Belgium past de prijzen niet aan van zijn b-merk hey!, dat digital-savvy klanten blijft verleiden.

Meer voor meer

Als enige Belgische operator die een 'meer voor meer'-logica volgt, biedt Orange Belgium zijn klanten een steeds groter aanbod van premium diensten en content, terwijl het tegelijkertijd zijn multi-gigabitnetwerken uitbouwt. Orange Belgium speelt nu mee met de andere Europese spelers door de datalimiet van elk Go-tariefplan te verhogen met extra GB's, met een mobiel abonnement van 300 GB. 

De huidige economische context wordt echter gekenmerkt door een ongekende inflatie. De energieprijzen, de prijzen van technologische apparatuur, groothandelsprijzen en de loonkosten stijgen snel. Dat heeft gevolgen voor de kostenstructuur van Orange Belgium, zijn leveranciers en zijn partners. Daarom moet de operator verschillende prijzen aanpassen om de kwaliteit van de diensten en het investeringsniveau van Orange Belgium te handhaven.

Maar Orange Belgium blijft gezinnen extra privileges bieden en zijn strategische positionering als convergente operator versterken. Daarom begeleidt het zijn klanten voortdurend om hun diensten en producten te optimaliseren in functie van hun huidige en toekomstige behoeften. Want als mobiele klanten vast internet en/of tv toevoegen (en dus convergent worden) of extra mobiele abonnementen toevoegen (en dus multikaart worden), genieten ze een extra korting tot 14 euro per abonnement (met Go Extreme bijvoorbeeld). Dat resulteert in extra dataovervloed zonder tariefwijziging.

In die zin blijft de mobiele prijs van de convergente, multikaart- en hey!-klanten ongewijzigd.

Orange Belgium verbindt zich ertoe zijn klanten gedurende hun hele telcotraject te begeleiden, zodat het altijd aan hun behoeften kan voldoen: met een gerust hart, nu en in de toekomst.

hey! blijft data- en prijsgevoelige klanten verleiden

Voor digital-savvy klanten is het volledig digitale merk hey! van Orange Belgium een ultracompetitief aanbod. hey! verleidt klanten die op zoek zijn naar eenvoudige, scherp geprijsde mobiele abonnementen met een overvloed aan data. Dankzij zijn getrouwheidsprogramma biedt dit merk inderdaad een gestage toename van het datavolume aan zijn klanten – +25 % om de 3 maanden tot 100% na een jaar – wat betekent dat een klant die kiest voor zijn meest overvloedige aanbod, na een jaar slechts 25 euro betaalt voor onbeperkt bellen, sms'en en 80 GB per maand.

De prijzen van de hey!-aanbiedingen veranderen niet. Meer info op heytelecom.be.

Alle wijzigingen in de inhoud en prijzen van de aanbiedingen van Orange Belgium vind je hier:

NL: www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen

Alle klanten die een wijziging in hun tariefplan zullen zien, zullen in de komende dagen en weken worden geïnformeerd.