24/12/14 13:29

Corporate nieuws

Publicis wordt het reclamebureau van Mobistar

Terug naar nieuws index

Brussel, 24 december 2014 - Mobistar besloot zijn partnership met reclamebureau mortierbrigade, dat tot eind december 2014 liep, niet te verlengen. De verdere uitbouw van het handelsmerk wordt toevertrouwd aan Publicis.

De samenwerking tussen mortierbrigade en Mobistar duurde twee jaar. Gedurende die periode ondersteunde mortierbrigade talrijke campagnes en speelde het een belangrijke rol in de opleving van de commerciële groei van de operator. Mobistar wil mortierbrigade bedanken voor zijn creatieve ideeën en de kwaliteit van zijn dienstverlening in een telecomsector die voortdurend in beweging is.

Bij de keuze voor het reclamebureau Publicis werd rekening gehouden met de evolutie van de telecommarkt en de ambitie van Mobistar om zijn merk te verstevigen in deze concurrentiële markt. De samenwerking gaat in vanaf begin 2015.

Naast Publicis werkt Mobistar ook samen met Havas (media), Prophets (digitaal – getrouwheid – 1to1) en Cypres (B2B content marketing).