10/04/09 18:42

Corporate nieuws

Stephane Beauduin wordt de nieuwe Chief Marketing Officer van Mobistar.

Terug naar nieuws index
Erick Cuvelier verlaat Mobistar en wordt opgevolgd door Stephane Beauduin. Zijn benoeming werd goedgekeurd door het nominatie- en remuneratiecomité van Mobistar. Erick Cuvelier aanvaarde een nieuwe uitdaging als directeur in het departement Innovatie en Marketing binnen de FT-Orange Group.
 
Erick Cuvelier was één van de pioniers bij de oprichting van Mobistar in 1996 en heeft een aanzienlijke bijdrage geleverd aan het succes van het bedrijf. Gedurende 13 jaar nam hij opeenvolgende marketingfuncties op binnen Mobistar en werd er uiteindelijk Chief Marketing Officer. Mobistar dankt Erick voor zijn grote toegevoegde waarde over de voorbije jaren en zijn bijdrage tot de huidige positie van Mobistar in de telecommarkt.
 
Mobistar heeft het genoegen de nominatie van Stephane Beauduin als Chief Marketing Officer aan te kondigen. Het nominatie- en remuneratiecomite heeft zich in de benoeming van Stephane laten leiden door het belang en de continuïteit van het bedrijf. “Stephane Beauduin startte zijn carriere bij Mobistar in 2004 als marketing directeur voor de businessmarkt. Hij introduceerde de eerste geïntegreerde oplossingen voor de professionele markt en positioneerde Mobistar als een ‘customer centric operator’. Dankzij zijn FMCG-ervaring vernieuwde hij het productportfolio, de merk- en de ‘go-to-market’ strategie voor zowel de residentiële en de businessmarkt. Sinds juli 2008 werkte hij nauw samen met Erick Cuvelier als deputy CMO” aldus Benoit Scheen, CEO van Mobistar.

Stephane Beauduin is een 43-jarige handelsingenieur van de Solvay Business School en marketeer in hart en nieren. Stephane heeft 20 jaar ervaring in marketing, sales, operations en general management in de FMCG-, reis-, online distributie en telecomsector. Hij startte zijn loopbaan bij Procter & Gamble. Hij bekleedde er diverse marketing en sales management functies in zowel de Benelux, de VS als in Engeland. Daarna leidde hij de start-up van pan Europese business unit voor onlinereizen voor de groep Expedia.com, ‘s werelds grootste online reisorganisatie. In 2004 zette hij de stap naar Mobistar en werd er marketing directeur voor de businessmarkt. Sinds november 2007 combineerde Stephane zijn marketingfunctie met die van Deputy Chief Marketing Officer.