Onze strategie

 

pic-strategie-01-en.png

Klantervaring als bouwsteen van de strategie

In het licht van de Essentials2020-doelstellingen van de groep implementeert Orange Belgium 5 strategische prioriteiten om een unieke klantervaring te bieden op het vlak van zowel kwaliteit van de dienstverlening als van de relevantie van zijn productaanbod. Het bedrijf is erop gespitst te laten zien dat zijn rol als grote uitdager verder strekt dan de residentiële en professionele markten van de mobiele telefonie.

Particulieren en ondernemingen een betere connectiviteit aanbieden

Orange Belgium wil privé- en professionele gebruikers de beste communicatie aanbieden met de grootste meerwaarde voor de Belgische consument. De connectiviteit moet optimaal blijven, zonder dat de gebruiker zich het hoofd hoeft te breken over welk beschikbaar netwerk het beste is. Hij moet bovendien altijd en overal toegang kunnen krijgen tot elk type bestand, ongeacht welk apparaat hij gebruikt.<

Als enige convergente operator met toegang tot het volledige Belgische kabelnetwerk heeft Orange bovendien plannen om zijn aanbod van technologieën en diensten uit te breiden, maar tegen nog altijd hele scherpe prijzen

De relatie met de klant herdefiniëren

De onderneming wil de relatie met de klant optimaliseren en voerde daartoe een groot transformatieprogramma in. Een aantal interne processen wordt herzien om de ervaring van de klanten te verbeteren in al hun communicatie met Orange Belgium.

Het getrouwheidsprogramma Orange Thank You wordt vervolgd en verder uitgebreid.

Op basis van zijn relevante big data-analyses zal de operator nog beter kunnen inspelen op de exponentiële groei van het mobiel dataverkeer van zijn klanten. Ondanks strikte naleving van de privacywet kan het bedrijf tariefplannen en applicaties aanbieden die steeds beter op het verbruik en de mobiliteit van zijn klanten zijn afgestemd.

Een digitale en zorgzame werkgever zijn

Orange Belgium wil één van de beste werkgevers in België blijven. Werknemers van Orange worden een unieke, digitale en menselijke ervaring beloofd, wat precies ook is wat het bedrijf voor zijn klanten wil. In de interactie staat de technologie centraal, in de vorm van digitale tools die het collectief presteren zullen verbeteren als iedereen zijn steentje bijdraagt.

Wat Orange ook aantrekkelijk maakt, is dat horizontale mobiliteit – gevarieerde taken en functies – en verticale mobiliteit – de mogelijkheid om je competenties te ontwikkelen en promotie te maken – worden aangemoedigd.

Bedrijven helpen bij hun digitale transformatie

Op de professionele markt verbindt Orange zich ertoe bedrijven te helpen bij hun digitale transformatie en dat reikt verder dan het beheer van hun connectiviteit. Als convergente operator met de expertise van een wereldwijde groep zal men steeds meer uniforme communicatieoplossingen, applicaties in de cloud of technologieën voor geconnecteerde objecten ontwikkelen die een antwoord zullen bieden op specifieke problemen.

Om zijn aanbod van oplossingen uit te breiden, koos Orange Belgium voor open innovatie met een ecosysteem van partners die gespecialiseerd zijn in domeinen die beantwoorden aan de behoeften van professionele klanten.

Zich onderscheiden door innovatie dankzij uiteenlopende productgamma's

Orange Belgium zal meer dan ooit investeren in de ontwikkeling van nieuwe, innovatieve diensten en producten voor de mobiele markt en die van de vast-mobiele convergentie.

Zowel consumenten als ondernemingen mogen nieuwe mobiele en convergente diensten verwachten.

Om ook in de toekomst succes te oogsten, wil Orange Belgium bovendien steeds meer betrokken worden bij een ecosysteem van start-ups, waarmee het resoluut mikt op de kruisbestuiving tussen de flexibiliteit van kleine, innovatieve ondernemingen en de commerciële slagkracht van een onderneming die deel uitmaakt van een grote internationale groep.