11/02/22 07:01

Sterke groei van de EBITDAaL van 10,7% in het laatste kwartaal van 2021 dankzij een solide groei van de omzet uit retaildiensten en efficiënte kostenbeheersing

Terug naar nieuws index
  • Aantal mobiele postpaidklanten +3,9% j-o-j
  • Aantal kabelklanten +20,8% j-o-j
  • Omzet in Kw4 +5,3% j-o-j 

 

Operationele hoogtepunten in Kw4

21/10/21 07:01

Solide groei van de EBITDAaL dankzij sterk mobiel commercieel momentum en aanhoudende kostenbeheersing

Terug naar nieuws index

▪ Aantal mobiele postpaidklanten +3,9% j-o-j / Aantal kabelklanten +25,5% j-o-j

▪ Omzet in Kw3 +3,3% j-o-j / Omzet uit retaildiensten in Kw3: +4,8% j-o-j

▪ EBITDAaL in Kw3 +8,1% j-o-j (sinds begin 2021: +8,5%)

Operationele hoogtepunten in Kw3

▪ Sterke groei van het aantal netto nieuwe mobiele klanten. Het aantal mobiele postpaidklanten steeg met 37 duizend tot 2,7 miljoen abonnees, mede dankzij de aantrekkelijkheid van de Go-portefeuille, vooral nadat Go Plus in juni een databoost had gekregen.

03/08/21 21:40

Orange Belgium beslist om het liquiditeitscontract op te zeggen

Terug naar nieuws index

Persbericht Gereglementeerde informatie 3 augustus 2021

Orange Belgium beslist om het liquiditeitscontract op te zeggen

Brussel - Orange Belgium kondigt vandaag aan dat de Raad van Bestuur beslist heeft om het liquiditeitscontract met Kepler Cheuvreux op te zeggen. Het contract met Kepler Cheuvreux ging in op 1 augustus 2019 en loopt af op 2 september 2021.

 

26/07/21 07:06

Operationele en financiële prestaties houden stand in een nog steeds actieve concurrentieomgeving

Terug naar nieuws index
 
  • antal mobiele postpaidklanten +3,4% j-o-j / Aantal kabelklanten +27,0% j-o-j
  • Omzet in Kw2 +7,5% j-o-j / Omzet uit retaildiensten in Kw2: +4,9% j-o-j
  • EBITDAaL in Kw2+5,9% j-o-j (H1 2021: +8,8%)
 

Operationele hoogtepunten in Kw2

21/04/21 07:00

Positieve resultaten ondanks impact van COVID-19 en concurrentiedruk

Terug naar nieuws index
  • Aantal mobiele postpaidklanten +3,0% j-o-j / Aantal kabelklanten +24,8% j-o-j
  • Omzet in Kw1 -1,0% j-o-j / Omzet uit retaildiensten in Kw1: +1,9% j-o-j
  • EBITDAaL in Kw1+12,8% j-o-j, +4,6% j-o-j zonder seizoensgebonden effect
  • Vooruitzichten voor 2021 bevestigd

 

05/02/21 07:00

Sterke commerciële en financiële resultaten ondanks coronacrisis - Vooruitzichten voor 2020 gerealiseerd

Terug naar nieuws index
  • Aantal mobiele postpaidklanten +2,4% j-o-j / Aantal kabelklanten +26,3% j-o-j
  • Omzet in Kw4 -7.2% j-o-j / Omzet uit retaildiensten in Kw4: +3,0% j-o-j
  • EBITDAaL in Kw4+7,9% j-o-j
  • Voorgesteld dividend stabiel op 0,50 euro per aandeel

 

Operationele hoogtepunten in Kw4

23/10/20 07:00

Herwonnen commercieel momentum en efficiënte kostenverlaging gunstig voor EBITDAaL

Terug naar nieuws index
  • Mobiele postpaidklanten +2,6% j-o-j / Convergente klanten +30,8% j-o-j
  • Omzet in Kw3: -0,6% j-o-j / Omzet uit retaildiensten in Kw31 +2,6% j-o-j
  • EBITDAaL in Kw3 +7,2% j-o-j
  • Verwachtingen voor 2020 bevestigd
 

Operationele hoogtepunten

24/07/20 07:01

Strong EBITDAaL growth continues, in line with full-year ambition

Terug naar nieuws index
  • Mobile postpaid customer base +3.1% yoy on quarterly net-adds of 7k
  • Convergence customer base +33.6% yoy on quarterly net-adds of 8k
  • Q2 Revenues -7.9% yoy / Q2 Retail service revenues: +2.1% yoy
  • Q2 EBITDAaL +9.7% yoy
  • EBITDAaL guidance unchanged  

COVID-19

24/07/20 07:01

Sterke groei van de EBITDAaL houdt stand, in lijn met de ambitie voor het volledige jaar

Terug naar nieuws index
  • Het aantal mobiele postpaidklanten stijgt met +3,1% j-o-j dankzij 7 duizend nettotoevoegingen in het afgelopen kwartaal
  • Het aantal convergente klanten stijgt met +33,6% j-o-j dankzij 8 duizend nettotoevoegingen in het afgelopen kwartaal
  • Omzet in Kw2: -7,9% j-o-j / Omzet uit retaildiensten in Kw2: +2,1% j-o-j
  • EBITDAaL in Kw2: +9,7% j-o-j
  • De vooruitzichten voor de EBITDAaL blijven ongewijzigd

24/07/20 07:00

L'EBITDAaL continue de croître, en ligne avec l'objectif pour l'exercice

Terug naar nieuws index
  • Croissance de +3,1% de la base clients mobiles postpayés en glissement annuel, soit un ajout net de 7 000 contrats sur le trimestre
  • Progression de +33,6% de la base clients convergents en glissement annuel, soit un ajout net de 8 000 clients sur le trimestre
  • Pour le T2, le chiffre d’affaires recule de -7,9%, et les services facturés au client progressent de +2,1% en glissement annuel