Slechts enkele maanden na zijn lancering krijgt het 100% digitale merk hey! van Orange Belgium al een belangrijke erkenning, want zijn meest overvloedige aanbod - 25€ voor onbeperkt bellen/sms'en en 40GB data - is verkozen tot Product van het Jaar 2022.
- Het aanbod van hey! scoorde hoog in elke categorie: Aantrekkelijkheid, Waargenomen Innovatie en Aankoopintentie
- Op de Tevredenheid Na het Testen van het aanbod behaalde hey! een score van 7,7
- Het panel omvat meer dan 10.000 klanten
In september 2021 onthulde Orange Belgium zijn nieuwe, 100% digitale merk, hey!, dat speciaal is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van ultra-connected klanten en gebaseerd is op 4 pijlers: 100% digitaal, lage impact, genereus en evolutief. Het merk vond direct zijn publiek en bewees dat er een duidelijke behoefte was aan dergelijke eenvoudige, ongecompliceerde en milieuvriendelijke aanbiedingen, aangezien hey! CO2-neutraal is voor zijn activiteiten, volledig digitaal en met gerecyclede plastic simkaarten.
De kracht van hey!'s waardepropositie heeft nu een belangrijke erkenning gekregen, want het is verkozen tot Product van het Jaar 2022. Een belangrijke mijlpaal, want het is door het publiek zelf toegekend. De consumenten moeten de gepresenteerde producten beoordelen op drie belangrijke criteria: Aantrekkelijkheid, Waargenomen Innovatie en Aankoopintentie en deze eerste analyse wordt dan vervolledigd door een testfase met een steekproef van klanten, die dan een score geven over hun tevredenheid.
Hey! Boost: 80GB voor 25 euro na 1 jaar
Belangrijk om weten: dit label is verkregen met de aanbiedingen die in het vierde kwartaal van 2021 beschikbaar waren. In de tussentijd is er een belangrijke verandering ingevoerd, de Boost. Deze Boost beloont klanten voor hun loyaliteit door hun datavolume elk trimester met 25% te verhogen, tot aan de verdubbeling ervan. Een klant die geniet van hey!'s meest overvloedige tariefplan zal bijvoorbeeld na één jaar 80GB data bereiken voor dezelfde prijs, een totaal ongezien aanbod op de Belgische markt.
Katia Van Eecke, Director Operations Support voor Voted Product Of the Year Worldwide: "Het hey!-aanbod werd door de consumenten duidelijk verkozen als het meest innovatieve aanbod dat bovendien het best beantwoordt aan hun behoeften. Dat werd objectief aangetoond door zowel de NielsenIQ-studie als door het testen van de treetz-toepassing in de praktijk. Uit de ranking, die uitsluitend gebaseerd is op de stem van de consumenten, blijkt dat zij overtuigd waren door de zeer concurrerende prijs van het hey!-aanbod en zijn overvloed aan data. Het gebruik van het logo "Product van het jaar" in 2022 zal het nieuwe merk ongetwijfeld helpen om nieuwe klanten aan te trekken en te overtuigen, omdat het aantoont dat de consument tevreden is over de dienstverlening.”
Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange Belgium: "Het ontvangen van een dergelijke erkenning slechts enkele maanden na onze lancering is een uitstekend bewijs dat hey! de perfecte fit was om in te spelen op de behoeften van een deel van de Belgische markt en een teken dat onze meer gesegmenteerde aanpak, met een focus op studenten en jongeren voor hey!, volledig relevant is. En het is nog maar het begin, want we introduceren nieuwe features om steeds te anticiperen op de vraag van onze klanten en samen met hen te innoveren aan de ontwikkeling van het merk."
Meer info op https://www.poybelgium.com/nl/